Pravilnik o vračilih

Vračila 

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov le te vrne, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vračilo blaga v roku 14 dni je zelo enostavno in za kupca brezplačno. Za vračilo artikla morate s klikom na povezavo https://posljipaket.si/sl/vracilo/TM%20GROUP%20D.O.O. ustvariti nalepko za vračilo, izpolniti obrazec in pošiljko oddati v najbližji paketomat GLS. Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 14-ih dni.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži (na embalaži izdelka ne sme biti poštnih nalepk ali kaj podobnega) in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Za vrnjene izdelke Prodajalec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Dobavitelj vrne plačilo blaga kupcu na bančno kartico kupca, če je bilo naročilo plačano z bančno kartico, ali na TRR kupca, če je blago plačal kurirju. Koriščeni darilni bon Prodajalec vrne v obliki dobropisa. V kolikor bo artikel vidno rabljen, umazan, poškodovan, originalna embalaža polepljena z nalepko dostavne službe ipd. si pridružujemo pravico do znižanja kupnine oz. zavrnitve odstopa od pogodbe. Če je embalaža odprta, mora biti izdelek v stanju kot nov, brez znakov uporabe.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine zato žal ni možno.

Če ste artikel plačali in ga ni na zalogi, vam bomo ponudlili drug artikel ali povrnili plačilo.  

Reklamacije

Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije? Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek in kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške. 

Reklamacijo pošljete na info@maxiigrace.si.